۱۳۸۹ فروردین ۱۳, جمعه

12 فروردین، روز ننگین جمهوری آدمکش اسلامی


وخیم‌ترین گزارش بیست سال اخیر سازمان عفو بین‌الملل،
درباره نقض حقوق انسانی در ایران


uxbaiscqz7lnuvmdheh.jpg

گزارش سازمان عفو بین الملل در مورد نقض حقوق انسانی در ایران، از جانب کارشناسان امور شدیدترین گزارش بیست سال اخیر در مورد سرکوبگری‌های رژیم پلید اسلامی علیه شهروندان غیرنظامی تلقی شد. در این گزارش به موارد متعدد اعدام، بازداشتهای خودسرانه، شکنجه‏های شدید و بدرفتاری های قرون وسطایی علیه زندانیان سیاسی اشاره شده و تاکید گردیده که در ماههای پس از انتخابات ریاست جمهوری، بر شدت ارعاب و تجاوز به حقوق انسانی به میزان بسيار گسترده افزوده شده است.
.

vds5126fjotrdrtx170y.jpg

.
حکومت اسلامي در ماههای اخیر نه تنها صدها تن از مخالفان رژیم را به زندان انداخته و یا اعدام کرده، بلکه شمار قابل توجهی از بازداشت و محاکمه‌شدگان افرادی هستند که در گذشته از بلندپایگان حکومت محسوب می‌شدند. این گزارش در حالی انتشار یافته که در ایران رشته حملاتی نیز علیه خانواده رفسنجانی و شخص علی اکبر هاشمی جریان دارد و این بار وزیر اطلاعات است که علیه این خانواده سخن می‌گوید. حملات مزبور ادامه تهدیدهايي است که از چند ماه پیش علیه میرحسین موسوی و مهدی کروبی آغاز شده و به طور فزاینده شدت می‌گیرد.

جزئیات تکان دهنده از شکنجه، تجاوز جنسی و اعدام در ایران
در گزارش هشتاد صفحه‌ای سازمان عفو بین‌الملل (امنستی اینترنشنال) آمده است که در جمهوری اسلامی ایران کسانی را که به مخالفت با رژیم بر می‌خیزند، به طور غیرقانونی به زندان می‌اندازند، آنان را به شدت شکنجه می‌کنند و حتا مورد تجاوز جنسی قرار می‌دهند و برخی را نیز به چوبه دار می‌آویزند. در گزارش تاکید گردیده که حکومت از انجام تحقیق علیه عاملان و آمران این گونه سرکوبگری‌ها و عملیات وحشیانه جلوگیری می‌کند و به کارشناسان بین‌المللی حقوق انسان امکان نمی‌دهد برای گردآوری اطلاعات و گفتگو با قربانیان این فجایع، از ایران دیدن کنند. در گزارش آمده است که گرچه در ایران دو کمیسیون تحقیقاتی برپا گردیده که یکی دولتی و دیگری پارلمانی است، ولی گزارش آنها هنوز انتشار نیافته و معلوم نیست چه وظیفه و اختیاراتی به کمیسیونها داده شده است. در گزارش یادآوری شده که حتا در ماههای اخیر نیز صدها نفر دیگر بازداشت شده‌اند و شماری از آنان به اعدام و برخی دیگر نیز به دوره‌های طولانی زندان محکوم گردیده‌اند.
.
v95no99a5yu2fix4n4og.jpg
y7f1qjwq2fh0w54ch9z5.jpg
دکتر رامین پوراندرزجانی، پزشک متعهد بازداشتگاه مخوف کهریزک که جان خود را در راه حفظ شرافتش از دست داد
.

3de0jqn55iwltz0vh9.jpg
.
درباره فجایعی که در بازداشتگاه کهریزک رخ داده، جزئیات تکان دهنده‌ای در این گزارش آمده است. در یک مورد گفته شده که یکی از مخالفان رژیم به مدت 43 روز در یک اطاقک فلزی شبیه کانتینر نگاهداری شده و هیچگونه رابطه‌ای با خانواده خود نداشته و تنها پس از این مدت بوده که به او امکان داده شده با آنان تماس بگیرد. در یک مورد دیگر نیز از زبان یکی از زندانیان نقل شده که جوان غرقه به خونی را در میان زندانیان مشاهده کرده که پس از مدتی مرگ او اعلام شد که قطعن به دنبال شکنجه‌های وحشیانه ماموران اسلام ناب انقلابی محمدی جان باخته بود. در گزارش امنیتی آمده است که گرچه حکومت اسلامی ادعا می کند که در جریان تظاهرات و اعتراضهای مردمی در ماههای پس از انتخابات تنها 36 نفر کشته شده‌اند، ولی شمار واقعی جانباختگان از 70 مورد بسیار فراتر است و شمار بازداشت شدگان بیش از چهارهزار نفر برآورد می‌شود که این بازداشتها توسط گروههای غیرقانونی و غیرمسئول متعلق به سپاه پاسداران هنوز هم ادامه دارند. در گزارشهای گروههای وابسته به جنبش سبز گفته شده بود که شمار مقتولین تظاهرات رقمی در حدود 160 نفر است. گفتنی است که حکومت ایران به دلیل توهم توطئه جهانی، این تظاهرات مردمی را به عوامل و حکومتهای خارجی و به ویژه به ایالات متحده و بریتانیا نسبت می‌دهد. بدینسان، حکومت همچنان ادعا می‌کند که از پشتیبانی مردم برخوردار است و این در حالی که اکثریت بزرگی از ایرانیان تحصیلکرده و نخبه خواستار برانداختن این رژیم هستند.
.
iu6f53nd1rfyrmaz26ty.jpg
.

انتقادهای گزنده وزیر اطلاعات از هاشمی رفسنجانی
متأسفانه جهانیان تمام هوش و حواس خود را متوجه برنامه‌های اتمی جاه طلبانه رژیم اسلامی ایران و خطرات آن کرده است و این واقعیت که ایرانیان وطن پرست در زندانها و سیاهچالهای مخوف رژیم اسلامی شکنجه و کشته می‏شوند، توجه کسی را جلب نمی کند. آقای اوبامای روشنفکر که می‌کوشد از محبوبیت در جهان اسلام برخوردار گردد، مسلمانی را که توسط حکومت اسلامی ایران کشته می‌شوند به دست فراموشی سپرده است. در این میان ارزیابی می‏شود‌ که جناح احمدی نژاد (سپاه پاسداران)، که از حمایت کامل سیدعلی خامنه‌ای (رهبر مسلمین کره زمین) نیز برخوردار است، زمینه را نه تنها برای بازداشت یا حبس خانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و سید محمد خاتمی آماده می‌سازد، بلکه قصد دارد خانواده هاشمی رفسنجانی را نیز از دور خارج کند.

آقای رفسنجانی اخیرن دوباره از "راهکارهای برون رفت از بحران سیاسی کنونی" سخن گفته که پیشنهادهای او با واکنش شدید حیدر مصلحی وزیر اطلاعات احمدی نژاد روبرو شد. مصلحی در سخنانی در حضور طلبه‌ها و مدرسان مدرسه فیضیه قم، اظهارات اخیر رفسنجانی در مشهد را "تکان دهنده" خواند و گفت: «رفسنجانی مباحث سران فتنه را مطرح می‌کند». رفسنجانی در مشهد گفته بود که مواضعش برای حل بحران سیاسی کنونی رژیم همان است که در آخرین نماز جمعه در تهران بیان کرده بود. یادآوری می‌شود: از 26 تیرماه 1388 که آقای رفسنجانی در خطبه نماز جمعه تهران گفته بود که اگر حکومت حمایت مردمی را از دست بدهد باید کنار رود، از حضور در نماز جمعه و اجرای خطبه محروم شده است.
.

۱ نظر:

مریم گفت...

آرش گرامی ضمن درود و خسته نباشید
دوازدهم فروردین ماه به عنوان آغازی برای سی و یک سال کشتار و خونخواری و نابود سازی ایران همواره خاطره یی شوم شمرده می شود. بر کسی پنهان نیست که این رفراندوم ساختگی صرفن برای فریب اقشار عامی و بی فرهنگ جامعه برگزار شد وگرنه اکثریت همان زمان می دانستند چه سناریویی قرار است اجرا شود و ماجرا از چه قراری است. حتا همانان که در این رفراندوم نمایشی شرکت کرده و بر حسب حماقت شان به جمهوری اسلامی رای دادند امروز اگر زنده مانده باشند به شدت پشیمانند. درخت بی ریشه اسلام از خون همگان آب خورد تا امروز به مانند غده یی سرطانی خاور میانه را احاطه کند و بدل به قطب تروریزم جهانی شود.
به امید رهایی ایران از چنگال آدمخواران رژیم اسلامی.
پاینده و سرفراز باشید.